Zwroty i reklamacje
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie theLA.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
Otrzymany produkt należy odesłać do paczkomatu InPost na adres:
Paczkomat NDM09M
Leśna 2 , Nowy Dwór Mazowiecki
telefon do doręczenia: 732 935 341
mail do doręczenia: kontakt@thela.pl
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem potwierdzającym zakup.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- W przypadku częściowego zwrotu towaru z zamówienia, które było realizowane z darmową dostawą, gdzie suma zakupionych produktów po odliczeniu produktów zwróconych jest niższa niż kwota uprawniająca do darmowej dostawy, skutkuje utratą prawa do darmowej dostawy, a tym samym pomniejszenie zwrotu środków o koszt dostawy z pierwotnego zamówienia.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
- UWAGA PRODUKTY PERSONALIZOWANE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM - dotyczy produktów z grawerem, modyfikacji wymiarów oraz wszystkich produktów z literami oraz cyframi.
>>>>>Formularz zwrotu<<<<<
REKLAMACJA
(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu)
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
Otrzymany produkt należy odesłać do paczkomatu InPost na adres:
Paczkomat NDM09M
Leśna 2 , Nowy Dwór Mazowiecki
telefon do doręczenia: 732 935 341
mail do doręczenia: kontakt@thela.pl
wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem potwierdzającym zakup.
- UWAGA Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, przetarcia złocenia, utlenienie srebra.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem
Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, theLA.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
The LA ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
>>>>>Formularz reklamacyjny<<<<<