DARMOWA DOSTAWA OD 499 PLN

Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@thela.pl. Wystarczy, że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu.

Otrzymany produkt należy odesłać na adres:

WAY66 sp. z o. o.
Orkana 5
36-020 Tyczyn
Podkarpackie
mail do doręczenia: kontakt@thela.pl

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem potwierdzającym zakup.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • W przypadku częściowego zwrotu towaru z zamówienia, które było realizowane z darmową dostawą, gdzie suma zakupionych produktów po odliczeniu produktów zwróconych jest niższa niż kwota uprawniająca do darmowej dostawy, skutkuje utratą prawa do darmowej dostawy, a tym samym pomniejszenie zwrotu środków o koszt dostawy z pierwotnego zamówienia.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
  • UWAGA PRODUKTY PERSONALIZOWANE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM - dotyczy produktów z grawerem, modyfikacji wymiarów oraz wszystkich produktów z literami oraz cyframi.

 Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w tym dokumencie.

 

>>>>>Formularz zwrotu<<<<<

 

REKLAMACJA

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową. W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację.

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres:

WAY66 sp. z o. o.
Orkana 5
36-020 Tyczyn
Podkarpackie

mail do doręczenia: kontakt@thela.pl

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem potwierdzającym zakup.

  • UWAGA Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, przetarcia złocenia, utlenienie srebra.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem 

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, theLA.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący
w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
- wymiany towaru,
- naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:
- odstąpieniu od umowy,
- obniżeniu ceny.
Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.

 

>>>>>Formularz reklamacyjny<<<<<

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium